FAQ

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS, czyli zbiór często zadawanych pytań oraz odpowiedzi na nie.

1. Konto i rejestracja

Co zrobić gdy zapomniałem hasła?

Jeśli zapomniałeś hasła, nie jest to wielki problem – wystarczy, że w zakładce logowania klikniesz “Nie pamiętasz hasła?”, następnie należy uzupełnić adres e-mail podany podczas zakładania konta i.. gotowe!

Jak się zarejestrować w naszym sklepie?

Aby dokonać rejestracji w naszym sklepie internetowym, należy kliknąć ikonkę  w prawym górnym rogu strony (ikona obok koszyka), następnie w sekcji “Zarejestruj się” wystarczy, że wpiszesz swój adres e-mail. Na podany adres zostanie wysłana wiadomość z tymczasowym hasłem, które po pierwszym logowaniu będzie można zmienić. Dostęp do zmiany hasła znajduje się na stronie

https://extrakids.pl/moje-konto/edytuj-konto/

Czy posiadanie konta jest konieczne aby dokonać zakupu?

Posiadanie konta nie jest koniecznie, możesz dokonać zakupu na naszej stronie jako niezarejestrowany użytkownik.

2. Zamówienia

Jak złożyć zamówienie w sklepie extrakids.pl

W celu dokonania zamówienia na naszym sklepie:

  1. Przeglądaj za pomocą menu nawigacyjnego, kategorii oraz filtrów dostępnych w sklepie.
  2. Dodawaj produkty do koszyka – zawartość koszyka możesz sprawdzić klikając na ikonę  w prawym górnym rogu – możesz również edytować oraz usuwać produkty.
  3. Jeśli masz już wszystkie interesujące Cię produkty – przejdź do koszyka, wybierz opcję dostawy/ uzupełnij kupony rabatowe i kliknij przycisk “PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI”, następnie uzupełnij swoje dane oraz dokonaj płatności.
Czy otrzymam szczegóły zamówienia złożonego bez rejestracji konta?

Tak – szczegóły dotyczące zamówienia zostaną wysłane na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Gdzie znajdę szczegóły oraz status poprzednich zamówień?

Szczegóły dotyczące złożonych zamówień znajdują się w zakładce “Moje konto -> Zamówienia” 

Czy jest możliwe złożenie zamówienia telefonicznie/ mailowo?

Tak – w celu złożenia zamówienia telefonicznie, prosimy o kontakt telefoniczny: 535-981-272 lub mailowy sklep@extrakids.pl. Zamówienia składane tym sposobem wysyłane są za pobraniem według obliczonych stawek.

3. Dostawa

Czy moje zamówienie jest już wysłane?

Każdy użytkownik otrzyma powiadomienie na podany przy składaniu zamówienia e-mail z informację o wysyłce oraz linkiem do śledzenia przesyłki.

Czy kurier skontaktuje się przed dostarczeniem przesyłki?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się przed dostawą – często kurierzy we własnym zakresie dzwonią do odbiorcy przed dostawą. Numer do kuriera można również uzyskać poprzez kontakt z wybranym przewoźnikiem, podając numer przesyłki oraz adresata.

Jakie są opcje i koszty dostawy?
  • Kurier DPD: 13,99 zł
  • Kurier DPD pobranie: 16,99 zł

*Koszty dostawy mogą się różnić w zależności od ilości oraz rodzaju produktów w koszyku

4. Zwroty i reklamacje

Czy sprzedawane produkty objęte są gwarnacją?

Tak, wszystkie produkty objęte są 2 letnią rękojmią.

Czy mogę skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni. Szczegóły dotyczące zwrotów dostępne są w zakładce Zwroty i reklamacje.

Zwracam towar - czy otrzymam zwrot za koszt dostawy?

Tak – w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość otrzymasz zwrot pełnej zapłaconej kwoty (wraz z kosztami pierwotnej przesyłki).

Jakie koszty związane są z zwrotem?

W przypadku zwrotu ponosisz jedynie koszty przesyłki zwrotnej.